Valencia!

Publicerad 2012-08-04 16:39:00 i Allmänt, Erik skriver, Inför resan, Studier,

För de som inte vet så ska jag (Erik) alltså plugga en termin av min utbildning i Valencia och efter det en termin i Peru. För mig är det sen ett år kvar tills jag blir civilekonom. Sofi kommer läsa på distans från universitet i Sverige 

De fem kurser jag kommer välja i första hand är:
Avancerad mikroekonomi
Internationell affärsrätt
Spelteori
Konsumentbeteende
Statistik II

Inte säker på om jag får dessa, annars har jag fyllt i lite andrahandsval också ^^
 
 
 
Just nu läser jag extra matte under sommaren för att klara av Microeconomía avanzada, som jag vill läsa men egentligen kräver mer mattekunskaper än vad jag har :/ Hoppas det går bra, svårt är det iaf


Dags att återvända till Cobb-Douglasfunktionerna och en massa variabler som jag inte förstår vad de är för något! :D

/Eeeeerik
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela