Vem var det?

Publicerad 2012-11-30 11:16:14 i Allmänt, Erik skriver, Valencia,

Jag har 5 olika kurser med helt olika klasskompisar i varje kurs - inte en enda person som går samma kurs och grupp i olika ämnen. Med mellan 30 och 50 personer per klass blir det en hel del ansikten och nu har det hänt två gånger på inte så lång tid att någon har hälsat i korridorerna som om vi kände varandra utan att jag hade en aning om vem det var :S Jag hälsade iaf tillbaka och hoppas att jag inte såg allt för förvirrad ut :P
 
gammal bild från poolen vid hotellet


Ha en trevlig fredagseftermiddag och helg! (Och tack för dubbeldäckarna! :) )

Kommentarer

Postat av: Ewa

Publicerad 2012-12-01 17:25:05

Ha en trevlig helg du oxå! Varsågod!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela