Och godmorgon

Publicerad 2012-10-29 09:30:45 i Allmänt, Sofi skriver, Valencia,

Tjolahopp! Här sitter vi i biblioteket och pluggar. Eller det gör Erik i alla fall, jag har bara hunnit kolla facebook och mail. Mycket som hinner hända över helgen vet ni! Vi var på stranden i lördags, det var härligt med 25-27°, dock blåste det mycket (= sand överallt) så vi var inte där så jättelänge. Igår städade vi och tvättade tills hela torkställningen var full. Åt god gryta med getost gjorde vi också. Hoppas er helg var bra :) 


På nåt konstigt sätt funkar mitt Spotify igen, men jag är bara glad! (Man måste ha premium för att lyssna utomlands (tror jag))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela