Söndag

Publicerad 2012-10-28 12:00:00 i Allmänt, Sofi skriver, Valencia,

På söndagar är allt stängt så då får man inget internet om man heter Erik & Sofi. Synd för mitt seminarium slutar då och nu (fredag) så har ingen kommenterat på mitt inlägg ännu, och det ingår i uppgiften att jag måste svara på kommentaren jag får (alla ska kommentera på olika som de blir tilldelade). Hoppas att det är okej om jag svarar på den på måndag morgon! Det borde det vara, för personen kanske sitter och kommenterar kl 23.59 söndag, vem vet. 

Söndagar är också vår traditionella städdag. Så när du läser detta kanske vi sopar golven eller våttorkar med rengöringsmedel med klor, vilket för med sig en fin doft av simhall och lätta yrselkänslor om man sniffar för mycket över skurhinken. 

Hoppas att ni har en fin helg! 

Vad menar ni, har jag lagt upp många bilder med filter på sistone? Kan jag inte tääänka mig. 
Okej då, men det är bara för att jag upptäckt Pixlr-o-matic, det blir nog bättre snart ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela