Kurser

Publicerad 2012-09-25 17:40:09 i Allmänt, Erik skriver, Studier, Valencia,

Jag fick alla utom en av de kurserna jag ville ha. Skönt att det inte var fler som jag inte fick, men tråkigt att jag inte får den också :/ Det var spelteori, som handlar om beslutstagande när man måste ta i beräkning andras kommande beslut, kort sagt. Handlar inte om TV-spel eller monopol alltså, men man kan koppla innehållet i kursen till nästan vad man vill :P Huuur som helst så kommer jag antagligen kunna byta till mig denna kurs om ett par veckor eftersom de antagligen ska skapa ännu en grupp i kursen. Flera andra kurser var också fulla, men då kunde de magiskt skapa flera platser :D

Lektionerna har i stort sett gått bra, ibland är det väldigt svårt med spanskan (Jag visste inte ens hur man säger minus och gånger, i en kurs där det förväntas att man har läst en hel del matte ^^)


Man kan aldrig få för få strandbilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela