Huaraz (Sista dagen)

Publicerad 2013-03-28 02:26:37 i Allmänt,

La grande finale, denna dag hade vi Laguna 69 i sikte. Denna dag var även den vid högsta höjden (4500 möh). Och även den dagen då jag kände att jag mådde som sämst. När vi väl var uppe vid sjön hade jag ont i huvudet, kände att jag inte hade mycket energi och till skillnad från de andra dagarna inte heller någon vidare hunger. När vi sedan tog oss nedåt några hundra meter började jag snabbt må bättre, och att jag gick denna strecka är något som jag verkligen inte ångrar :)
























 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-03-28 07:33:07

Satan vilket vatten!!

Svar: :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela