Telefonnummer mm

Publicerad 2013-03-14 04:03:00 i Allmänt,

Hej! Jag vet inte riktigt vilka jag har gett mitt peruanska mobilnummer till, men här är det iaf: +51980338186 
Detta nummer går till en ny mobil (eller gammal om man syftar på modellen) som jag har köpt här. Det är denna jag tar med mig på dagarna. Det gamla numret funkar också, men den mobilen har jag bara när jag är hemma.
 
Jag håller just nu på att välja kurser, är ju ett rent helvete att få ihop allt :/ Så mycket som ska passa på ett litet schema, inga tentor får krocka, måste ha grundkunskaper, men inte heller läst för mycket... Jag ville läsa två kurser som båda hade lektioner på lördagar, hur ska jag då nånsin komma utanför Lima och se mig omkring?? Inga lov när kurserna väl startar har jag.

På fredag till måndag ska jag och nästan alla andra från huset iväg till vårt STRANDHUS! :D  

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2013-03-16 23:05:12

älskar dig! <3

Svar: Jag älskar dig <3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi som har denna blogg heter Erik och Sofi, som ni kanske redan har förstått. Vi har varit tillsammans i snaaart ett och ett halvt år, och nu ska vi bo i Spanien fram tills februari nästa år. Förutom sola, bada & piña colada så ska vi plugga och bli smarta(re), Erik på universitet i Valencia och Sofi på distanskurser från svenska universitet. Här i bloggen kommer vi bl.a. skriva om vår vardag i ett helt nytt land, lägga upp massor av fina bilder från Valencia och förhoppningsvis massa annat kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela